Friday 4 November 2011

Hak Asasi Hamba..?

     Rancak sungguh mereka. Golongan pembela hak asasi manusia ini kembali menghingarkan suasana. Topengnya pelbagai, jika sebelum ini bertopengkan kebebasan bersuara dan demokrasi ala barat, kali ini dengan tema "Queer without fear" (Jangan takut untuk songsang), mereka membawa gagasan "Seksualiti Merdeka".
Seksualiti Merdeka yang disokong pelbagai NGO Malaysia,  juga mendapat sokongan daripada pertubuhan dunia seperti Amnesty International dan United Nations
     Gempita tanah air dengan suara sumbang pejuang hak asasi manusia ini. Timbul persoalan di mana pula pejuang hak asasi Allah sebagi pencipta. Kita amat menanti suara sepadu pembela hak asasi Allah ini.


     Kasihan mereka ini. Penat lelah perjuangan gagasan mereka ini hanyalah demi memenuhi hak asasi seorang hamba hina, yang tiada nilainya di sisi Pencipta yang Maha Perkasa.


     "Apabila kamu merasa letih kerana berbuat kebaikan maka sesungguhnya keletihan itu akan hilang dan kebaikan yang dilakukan akan terus kekal. Dan sekiranya kamu berseronok dengan dosa maka sesungguhnya keseronokan itu akan hilang dan dosa yang dilakukan akan terus kekal". -Saidina Ali bin Abi Talib-


Amar Ismat
Seksyen 16, Shah Alam
04 Nov 2011 8.31 a.m







Artikel Terkait


EmoticonEmoticon